måndag 17 december 2012

En samling tar form


Nu är det mesta klart kring diktsamlingen. Den heter "Det finns så många hus jag skulle vilja bo i". Den långa titeln har lånat namn av den kortaste dikten i boken. Det tycker jag känns logiskt.

Omslaget är nästan klart och till min hjälp har jag haft duktiga Britta Wirström och en fantastisk fotograf som heter Monica Lindgren.

Någon månad in i 2013 kommer samlingen ut och du kan köpa den både från mig direkt (signerad) och via förlaget och Bokus. Mer om det senare.

Upplagan är begränsad, så om du vill kan du förboka ett ex. Gör det då genom att maila mig: ylva.bjornstrom@telia.com



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ylva! Stort grattis till att du ska få ge ut dina dikter. Kollade in omslaget och ser att ordet bomullsskjortor är felstavat, men det kanske du redan har sett?

God Jul & Kram
/Melinda

Unknown sa...

Hej,

tack ska du ha. Det ska jag ändra. Kul med människor som engagerar sig. Ylva